Brend tarixi 2019-yildan boshlanadi, O‘zbekiston Triatlon federatsiyasi rahbari Otabek Umarov dunyoga mashhur piktogramma asosida turli sport turlarini ifodalovchi, ularning aksariyatini konturda birlashtirgan grafik elementni yaratgan. G'oya va boshlanish nuqtasi numerologiyada timsolning vizualizatsiyasida aks ettirilgan 7 raqamini aks ettiruvchi jasorat va irodaning sport falsafasini etkazish istagi edi.
Uzoq vaqt davomida logotipning tijorat bilan hech qanday aloqasi yo'q edi: muallif aslida uning sport tashkilotlari va ularning kollektsiyalarida sport anjomlari va aksessuarlari ishlab chiqaruvchilari tomonidan bepul foydalanishiga e'tiroz bildirmadi. O'z navbatida, bu brendning professional sportchilar orasida, keyin esa muxlislar jamoasida mashhurligi o'sishiga ta'sir qildi. Shunday qilib, odamlar marketingining noyob holati rivojlandi.
Sport anjomlari ishlab chiqarishga sarmoya kiritmoqchi bo‘lgan Dubayning Berkeley Square Investments korporatsiyasi tomonidan 2020-yilda O‘zbekistonda o‘tkazilgan marketing tadqiqotlari brendga sodiqlikning ajoyib ko‘rsatkichlari bilan bir qatorda brend mashhurligining yuqori darajasini aniqladi. Berkeley Square Investments rahbariyati O‘zbekistonda o‘z manfaatlarini ifodalovchi Urban Hayot kompaniyasi orqali mualliflik huquqi egasi bilan muzokaralar olib bordi. Natijada litsenziya shartnomasi imzolanib, uning asosida gerbdan 5 yil muddatga foydalanish huquqi ta’sischilari Ross Konnon va Oraz Abdurazakov bo‘lgan “Urban hayot” MChJga o‘tkazildi.
Buning muhim jihati shundan iborat ediki, kelishuv vaqtidagi logotipda fonetik tovush yo‘q edi, shuningdek, haqiqiy nom ham bor edi – faqat mashhur dizayn mavjud edi. London Identity Institute of Identity INSTID va Toshkentning GRANDPR agentligi hamkorlikda 2021-yil 25-iyun kuni ommaga taqdim etilgan 7SABER brend platformasini ishlab chiqdi.