ўз
ру
en
Brendning tarixi 2019 yilda, O'zbekiston Triatlon federatsiyasi rahbari Otabek Umarov dunyoga mashhur piktogramma asosida turli xil sport turlari ramzini birlashtirgan grafik elementni yaratganidan boshlangan. G'oya va boshlang'ich nuqta emblemani vizualizatsiya qilishda aks etadigan numerologiyada 7 raqamini aks ettiradigan sport falsafasidagi jasorat va irodani yetkazish istagi edi.

Uzoq vaqt davomida logotipning tijoratga aloqasi bo'lmagan: muallif aslida sport tashkilotlari va o'z to'plamlarida sport anjomlari va aksessuarlarini ishlab chiqaruvchilar tomonidan bepul foydalanishiga qarshi emas edi. O'z navbatida, bu brendning professional sportchilar orasida, keyin esa muxlislar muhitida mashhurligining o'sishiga ta'sir ko'rsatdi. Shunday qilib, xalq marketingining noyob keysi rivojlanishni boshladi.

Sport anjomlari ishlab chiqarishga sarmoya kiritmoqchi bo'lgan Dubayda joylashgan Berkeley Square Investments korporatsiyasi buyurtmasi bilan 2020 yilda O'zbekistonda olib borilgan marketing tadqiqotlari brendga sodiqlikning ajoyib ko'rsatkichlari bilan bir qatorda brendning yuqori darajadagi mashhurligini aniqladi. Berkeley Square Investments kompaniyasining rahbariyati manfaatlarini O'zbekistonda himoya qiluvchi "Urban Hayot" orqali mualliflik huquqi egasi bilan muzokaralarga kirishgan. Natijada, litsenziyalash shartnomasi imzolandi, uning asosida emblemadan foydalanish huquqi 5 yilga "Urban Hayot" MChJga o'tkazildi, uning asoschilari Ross Konnon va Oraz Abdurazakov.
Ross Konnon
Oraz Abdurazakov
Bunda muhim jihat shundaki, kelishuv vaqtida logotipda fonetik tovushi, shuningdek uning haqiqiy nomi yo'q edi – bu shunchaki mashhur dizayn edi. Londonning INSTID aydentika instituti va Toshkentdagi GRANDPR agentligining birgalikdagi sa'y-harakatlari bilan 2021 yil 25 iyunda jamoatchilikka taqdim etilgan 7SABER brend platformasi ishlab chiqildi.